Neden Yalnız Kalmak İsteriz?

Her şeyden uzakta. Dışarıda rüzgarlı bir hava var şu an. Hava kapalı. Yatağımda yatmak, üstüme yorganı çekmek ve düşünmek istiyorum. Geçmişimi, geleceğimi. Kendimle konuşmak istiyorum. Ya da iç sesime kulak vermek. Ben zaman zaman yaparım bunu. Eminim siz de yapıyorsunuzdur. Zaman zaman da sesli olarak konuşurum kendimle. Sesli düşünürüm de diyebilirsiniz. İnsan o kadar rahatlıyor ki. Bakın bir defa deneyin. O kadar rahatlıyorum ki. Hemen bir pozitiflik yayılıyor vücuduma. Evde hiç kimse yokken yapıyorum bunu. Anlatıyorum kendimi, kendime. İnsanın yalnız kalmaya ihtiyacı var. Hiçbir ses istemiyorum. Sadece başımı yastığa koyup düşünmek. Bu zamana kadar neler yaptıklarımı ve gelecekte yapacaklarımı. Yalnızlığın son zamanlarda popülaritesi oldukça artış göstermiştir. Çoğunlukla sosyal medyada, dizilerde ve dinlediğimiz şarkılarda bunu hissedebiliriz. Sürekli olarak filim konuları ve kısa videolar halinde yalnızlığı anlatmaktalar ve bu tarz yalnızlık videolarınıda büyük bir kitle izlemektedir. Yani beşeriyetin yalnızlığa bakış açısı oldukça pozitiftir. Çoğu insana sorsak ağırlıklı olarak gençlere kalabalığın içinde yalnız kaldıklarını belirteceklerdir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnsan Evde Neden Sıkılır?

İtiraf Edemediklerim?

Kendini Affetme Zamanı Değil Mi?