Neden Hep istediğimiz Şeyler Olmaz?

Çünkü her insan kendi tecrübesi kadarını bilebilir veya sadece o kadarını anlatabilir. Ne yaşadı ise, onu paylaşabilir. Her ne kadar hayalgücünü kullanması gereken işler yapsa dahi, gerçek hayatında, aklında ve ruhunda bir insan anlattığı veya dinlediği hikayeleri ancak kendi tecrübeleri ve bilgisi doğrultusunda anlamlandırır. Öyle yorumlar.Bizler de farklıyız, farklılaşıyoruz. Her an değişen, şekillenen, olgunlaşan ve ilerleyen bir varlık insan. Yapısı gereği bir kaç dakika öncesi ile birebir aynı değil, olması da mümkün değil.

Bu nedenle hepimizin yaşadıkları sadece kendine özgü. Kendi dinamiği içinde anlamlı ve kendi dengeleri içinde yorumlanabilir. Bir başkasının ilişkisine bakarak kendi ilişkimizi eleştiremeyiz veya bir başkasının işine bakarak kendi işimizi…Ve şu an olmamış olsa dahi, olacağına inanmaya devam ediyor muyuz, ona sahip çıkıyor muyuz, istediğimize layık olmak için ne yapıyoruz?

Ben düşündüm ve biliyorum 🙂Olmamışsa, neden olmamış olabileceğini düşünüyorum. Eksik neydi, hata neydi, nasip neydi onu “doğru” anlamaya çalışıyorum. Hata yaptıysam, bir daha aynı şeyin olmayacağını biliyorum. Bu hem iş hem özel hayatım için geçerli.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İnsan Evde Neden Sıkılır?

İtiraf Edemediklerim?

Kendini Affetme Zamanı Değil Mi?